Shark Hero Time

So it’s that time again
Let’s get creative with hero’s designs

We need a shark in game. Way overdue tbh

Sea czar tells me he hasn’t got much life left in him after all the portal Lords battles and wants to pass on his legacy to a younger stronger shark
Any of you at perblue know who he is on about?
IMG_20191024_013238
I’ve not yet caught a glimpse of this majestic beast although he has been sighted in the stamp sets

With all the shark affiliated guilds we’ve had in pq its about time we give them what they want

Do the right thing guys and gals :kissing_heart::heart_eyes:

7 Likes

2 Likes

Left shark or right shark?

Left shark all day long

Baby shark

1 Like

Snarky shark…spitting out a hook

Shark bait!!!

Yall are hooked on a shark booooyahhhhh

How big?
How mighty?
What skills do they possess?

Legendary awesome super skilled decimator of a hero

(added hype in my wording for effect) :face_with_hand_over_mouth::smile:

z0QGcod2z3pXW

1 Like

Shark hero!!!

Make it happen please

Hmmmm.

Nah!

Agreed.

Shark hero is overrated

Pfft! Give the Sharkies what they want, Its not a request for organ donations, dannng! :joy::joy:

1 Like

How about a CardShark with a Top Hat & Tails holding a cane. :slight_smile:

tenor

1 Like

Gonna need a bigger boat…for all these silly toons…especially with lardos like Happy about

1 Like

Bumped cause its going to happen :rofl:
Hey pb… You know we are still waiting right :face_with_hand_over_mouth:

Daah nah… :shark:

1 Like

The only way you can use the new shark hero is by…

…Buying a 20£ pack that gets a fighting ground skin that is underwater

Otherwise he dies after 30 seconds on the battlefield. Or instead buy an oxygen tank for the added, low low cost 5£ (must be refilled daily)

Vote for the Rocking Orca toon called WillyBeFree and we can rid ourselves of the flock of penguins at last!